Jangan duduk pangku silang

>> Wednesday, July 22, 2009

Saya juga mempunyai tabiat seperti ini...memang susah nak diubah...
biasalah..duduk stail orang putih..mmg nampak stail...sebenarnya membawa mudarat yang banyak kepada tubuh




Ha nampak..bila duduk peha silang ni tulang belakang jadi gitu la







Sape yang faham bahasa cina boleh la tau sebab dan akibatnya...dari gambar ni pn dah tahu macam bahaya je...tengok kat gamba saraf tunjang tu





2 comments:

biela89 September 27, 2009 at 9:57 AM  

ai..cekgu pj xkn xtau=p
hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Artikel dikeluarkan untuk tujuan pengetahuan am, pendidikan dan hiburan semata-mata. Sesetengah gambar dan info yang digunakan di sini diperolehi daripada internet
dan dipercayai 'public domain'. Kami akan nyatakan sumber dari mana artikel ini diambil. Jika ada gambar dan info yang melanggar mana-mana hakcipta, sila maklumkan kepada kami dan gambar tersebut akan di-remove serta merta. Laman ini adalah ini adalah bebas dari unsur prejudis dan sentimen keagamaan, politik, perkauman,
dan kelucahan. Jika ada, maklumkan kepada kami untuk tindakan serta merta. Sekian, Terima Kasih.

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP