Gigi Gajah

>> Tuesday, August 25, 2009


Korang pernah terfikir tak macamana rupa gigi binatang..
macam gigi tikus ke...gigi kangaroo ke..gigi monyet ke...






Tapi aku terkejut tengok dalam berita tadi tengok gigi gajah kene jual..
Gigi gajah ni adalah gigi yang terbesar di kalangan binatang yang ada di muka bumi ni..Kalau dinosour ada lagi.. gigi dinosour la kot yang paling besar..

2 comments:

BUJANG SUSAH August 25, 2009 at 11:29 PM  

tu la pasal.. ni semua salah ultraman.. habis dia firenya dinasor.. klau x, dapat jugak kita tgk gigi dinasor.

syazwan safwan August 25, 2009 at 11:38 PM  

Gigi dinosor ade lagi..ultraman tak fire sampai abes..
Gigi dinosor sebatang2 je kan..
gigi gajah setambun..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Artikel dikeluarkan untuk tujuan pengetahuan am, pendidikan dan hiburan semata-mata. Sesetengah gambar dan info yang digunakan di sini diperolehi daripada internet
dan dipercayai 'public domain'. Kami akan nyatakan sumber dari mana artikel ini diambil. Jika ada gambar dan info yang melanggar mana-mana hakcipta, sila maklumkan kepada kami dan gambar tersebut akan di-remove serta merta. Laman ini adalah ini adalah bebas dari unsur prejudis dan sentimen keagamaan, politik, perkauman,
dan kelucahan. Jika ada, maklumkan kepada kami untuk tindakan serta merta. Sekian, Terima Kasih.

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP