Warna mata Anak Kucing anda?

>> Monday, December 14, 2009


Pernahkah anda melihat anak kucing sewaktu ia dilahirkan. Biasanya anak kucing dilahirkan dalam keadaan mata dan telinganya tertutup rapat. Selang beberapa lama, barulah matanya terbuka. Tetapi pernahkah anda perasan warna mata anak kucing anda itu?


Jangan terkejut! Sebenarnya semua anak kucing dilahirkan dengan anak mata berwarna biru. Setelah berbulan lamanya, barulah warna anak mata kucing itu berubah perlahan-lahan menjadi warna yang kekal,sama ada biru, perang, kelabu, hitam, dan sebagainya.




P/s Kena pergi check mata anak kucing..

6 comments:

Finaz December 14, 2009 at 12:38 PM  

kalo kucing color putih punya kemungkinan dia buta sblah atau pekak. Ada gak yg sebelah mata color lain dr sebelah yg satu lg. Kuasa Tuhan kan..Subhanallah..

syazwan safwan December 14, 2009 at 12:56 PM  

Kalau kucing hitam takde misai..
syaitan la tu..
hehe...betul ke x?

bawahbumi December 15, 2009 at 2:49 AM  

owh.dah berabad bela kucing tp baru tawu hari nii.kena cek pahni

wong fei hong December 15, 2009 at 12:01 PM  

kalau mata kucing macam sasuke camne yek

syazwan safwan December 15, 2009 at 11:46 PM  

Bawah bumi : Kene cek..ngan bapak2
kucing skali

Wong Fei Hong : Jadi hensem la
kucing tu..hehe..

Mira Edora December 18, 2009 at 12:21 AM  

hehe..

biasanya kucing persian putih saya maintain kaler biru matanya..

mMm..

pastu kalau baka ke2,2nya persian..
anak kucing yang dihasilkan akan bermata sblh biru sblh merah..

sape2 nak beli anak kucing persian?
email saya..

wisegirlslove@yahoo.com

byk sgt ha yg kt umah ni..
-sorry! tumpang promot-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Artikel dikeluarkan untuk tujuan pengetahuan am, pendidikan dan hiburan semata-mata. Sesetengah gambar dan info yang digunakan di sini diperolehi daripada internet
dan dipercayai 'public domain'. Kami akan nyatakan sumber dari mana artikel ini diambil. Jika ada gambar dan info yang melanggar mana-mana hakcipta, sila maklumkan kepada kami dan gambar tersebut akan di-remove serta merta. Laman ini adalah ini adalah bebas dari unsur prejudis dan sentimen keagamaan, politik, perkauman,
dan kelucahan. Jika ada, maklumkan kepada kami untuk tindakan serta merta. Sekian, Terima Kasih.

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP